FAQ | Veelgestelde vragen
Er is veel info te vinden op onze website, maar mogelijk heb jij toch nog een vraag? Check dan deze pagina of jouw vraag ertussen staat. Zo niet? Neem dan contact met ons op via het service center op telefoonnummer 023-5765577, of stuur een mailtje naar haarlem@streetjump.eu.
Veelgestelde vragen:
Moet ik verplicht een reservering hebben?
Om teleurstelling te voorkomen, adviseren we iedereen om vooraf (online) te reserveren. Heb je niet gereserveerd en loop je gewoon binnen, dan loop je het risico dat we vol zitten. Is er wel nog een plaatje? Dan maken we ter plaatse een reservering voor je en kun je alsnog gaan jumpen.
Hoe kan ik reserveren?
Via onze website kun je een reservering maken.
Dient er online betaald te worden?
Dat mag, maar is niet verplicht. Je kunt ook kiezen voor de optie 'betalen in het park'.
Ik krijg een foutmelding bij het maken van een reservering, wat nu?
Een foutmelding kan ontstaan als de geselecteerde plaatsen niet meer beschikbaar zijn. Alle bezoekers kunnen in een 'live' reserveringsssysteem waardoor andere personen eventueel de plaatsen vast kunnen houden. Indien de reservering niet afgerond wordt zullen deze plaatsen binnen 10 minuten weer vrij komen.
Ik heb geen reserveringsbevestiging ontvangen, wat nu?
Het kan voorkomen dat de bevestiging in je spambox terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Ook bij twijfel adviseren we je om even contact met ons op te nemen om teleurstelling te voorkomen.
Ik kan geen jumpsokken reserveren, wat nu?
Geen zorgen, dat is niet nodig. Je krijgt een gratis paar jumpsokken bij elke jumpsessie. Wil je nog een extra paar sokken, dan zijn deze voor €2,50 verkrijgbaar aan de kassa in het park.
Waarom moet ik jump sokken dragen?
Onze jump sokken hebben super grip en zijn speciaal gemaakt om veilig te kunnen jumpen. De sokken kunnen worden gewassen in de wasmachine en zijn de volgende keer weer te gebruiken.
Hoe lang voor aanvang van mijn jumpsessie moet ik aanwezig zijn?
We raden je aan om een kwartier voor aanvang aanwezig te zijn. Zo heb je genoeg tijd om je bandje en sokken in ontvangst te nemen, eventueel om te kleden en instructies te krijgen.
Mag ik mijn eigen eten en drinken meenemen?
Het is niet toegestaan om eigen eten en drinken mee te nemen. In onze horeca hebben we een uitgebreid aanbod. We maken een uitzondering voor mensen met voedselallergiën of een ander type dieet.
Mogen er kaarsjes op de verjaardagstaart?
Nee, vanwege brandveiligheidseisen van de brandweer mag er binnen Street Jump geen open vuur zijn voor de veiligheid van onze bezoekers.
Is er WiFi?
Ja, er is in het hele pand (gratis) WiFi beschikbaar.
Kan ik Street Jump afhuren voor een privé aangelegenheid?
Dit is in overleg en op basis van beschikbaarheid mogelijk, stuur een e-mail naar contact@streetjump.eu
Wat voor kleding kan ik het beste dragen tijdens het jumpen?
Zorg voor comfortabele kleding zonder ritsen en knopen, en bij voorkeur van een ademende en luchtige stof. Denk bijvoorbeeld aan een joggingbroek of sportkleding. Het is overigens niet toegestaan om te jumpen met sieraden.
Mag ik jumpen als ik zwanger ben?
Nee, voor de veiligheid van moeder en kind is het niet toegestaan om te springen als je zwanger bent.
Mag ik een bril dragen tijdens het jumpen?
Ja, een bril dragen is toegestaan op eigen risico, de kans bestaat namelijk dat de bril beschadigt tijdens het jumpen. We adviseren je daarom extra voorzichtig te zijn.
Moet ik betalen voor het parkeren?
Nee, onze parkeergelegenheid is gratis.